Jarní závitky s burákovou omáčkou


Kdo nevyzkoušel, neuvěří. Vždy jsem si myslela, že jarní závitky jsou neskutečně těžké na přípravu, zabalení a že mi třeba nebudou ani chutnat. Opak byl pravdou. Naprosto jsem si je zamilovala. 
A nejvíce jsem si oblíbila tuhle verzi, kterou jsem vymyslela pro milovníky těstovin.

CO BUDETE POTŘEBOVAT:
placky na jarní závitky ( já je kupuji ve specializované prodejně na Praze 7 )
ledový salát
mrkev
papriku
lahůdkové tofu (kupuji v Bille)
pšeničné bezvaječné nudle z asijského obchodu
pepř


1. Placku si namočte z obou stran pod tekoucí vodou a rozprostřete si ji na plochu


2. Nudle si uvařte, osmažte na řepkovém oleji, přidejte pepř, sůl a červenou papriku.
3. Naklaďte ingredience těsně vedle sebe a rýžový papír zabalte jako zavinovačku.


Na výrobu omáčky BUDETE POTŘEBOVAT:
arašídové máslo (sušené, nebo nesušené)
sojovou omáčku bezlepkovou
chilli

0 komentářů:

Okomentovat

My Instagram