Tofu burger


Krásné odpoledne Vám přeji. V poslední době jsem propadla fastfoodu. Neustále bych se cpala vegan sandwichy, vegan párky v rohlíku a vegan burgery. :D A právě na ty mám tady pro Vás super jednoduchý recept.


CO BUDETE POTŘEBOVAT:
Balení klasického tvrdého tofu (nijak dochuceného)
sojovou omáčku
koření: červenou papriku, sušený česnek
jemně pálivý kečup
ledový salát
rajčata
bulka z Country Life




Tofu si nakrájíme na tenké plátky. Pokapeme je (hojně) sojovou omáčkou, zaprášíme červenou paprikou (máte-li rádi ostré, navíc kajenským pepřem) a sušeným česnekem. Tofu nechte alespoň půl hodiny marinovat. Ideálně tři hodiny. 
Poté tofu osmažte na olivovém oleji, tak aby jemně zhnědlo.
Nakonec rozřízněte bulku, namažte ji kečupem, položte list ledového salátu, tofu a nakonec na plátky nakrájená rajčata. A tramtadadá... Jednoduchý oběd je na světě. :)
Dobrou chuť!

Tofu burger v Country Life stojí 55 korun. Zatímco jeden domácí burger vlastní výroby Vás vyjde na 25 korun.
Rozhodla jsem se, že odteď budu u každého jídla uvádět, na kolik Vás vyjde jedna porce. :) Snad Vám to pomůže v rozhodování, zda si koupit hotové jídlo nebo si jej raději připravit doma.

2 komentářů

  1. Vypadá úžasně :) burgříky jsem si taky dělávala hrozně často, ale teď se tak něco přes měsíc snažím jíst bezlepkově (tak trochu experiment, jestli se bez lepku budu cítit lépe :) ), takže už si tolik srandy neužiju :-D (jsem příliš velkej lenoch na to, abych si pekla vlastní pečivo :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš můj obdiv. Já jsem na pečivu,tedy mouce, příliš závislá. Ale třeba se ve mně taky něco pohne a zamyslím se nad sebou. :)

      Vymazat

My Instagram