Karbanátky se šťouchanými brambory


Jak jsem psala na facebooku, ráda bych tady publikovala prakticky vše, co sním a vyfotím. Včetně těch nejtriviálnějších receptů, které by se snad ani nehodilo publikovat jako receptový článek.
Na tumblru sleduji veganku, která přispívá několikrát do týdne fotkami toho, co snědla k snídani, k obědu nebo k večeři. Uvědomila jsem si, že mi tento typ článků naprosto vyhovuje. Mnohem více, než kdyby jednou za dva týdny odpublikovala nový recept. Dostávám tak pravidelně typ na něco dobrého. Raději dám přednost dvěma článkům do týdne, kdy slečna uveřejní velice podobný recept toho, co jedla před měsícem třeba jen s jinou přílohou. :)
Nevím, jestli se Vám tohle pojetí blogu zalíbí. Ale doufám v to. :)
Dnes mám tady moje oblíbené karbanátky, které si zamilovala celá rodina.


Nedávno jsem tu uveřejňovala svůj první pokus karbanátků z cizrny. Konečně už se mi povedlo přijít na to, jak docílit toho, aby byly co nejlepší.
Chce to pořádnou nálož českého česneku. Protože bez pořádné dávky česneku to jednoduše není ono.
Pojďme si tedy zopakovat, jak na to.
1. Nakrájejte si na jemno jednu středně velkou cibuli a dva stroužky česneku. Dejte je společně smažit na lžíci olivového oleje.
2. K cibulce přidejte omyté a nadrobno nakrájené žampiony. Asi 6 středně velkých žampionů. 
Osolte, opepřte a přidejte dle chuti trochu chilli papričky.
3. Do mixéru dejte cizrnu (Bez nálevu, ten vylijte.), jeden stroužek česneku a rozmixujte.
4. Poté do mixéru přidejte směs z pánve a rozmixujte.
5. Aby jste ze směsi vytvarovali burgříky, budete potřebovat celozrnnou mouku, hodně celozrnné mouky. Trochu jí promíchejte se směsí a zbytek už si jen sypte na ruce a žmoulejte, dokud se Vám nepovede vytvořit základní tvar.


6. Burgříky si dejte péct do trouby na 150 stupňů asi na 15 minut. 
7. Poté je vytáhněte a osmahněte je na pánvi, aby dostaly tu správnou barvu.
A máme hotovo.

Burger si můžete dát mezi dva kusy pečiva a nebo jako já se šťouchanými brambory s pórkem.



3 komentářů

  1. Odpovědi
    1. Doufala jsem, že to bude vypadat líp. Ale chuťově to nemělo chybu. Tyhle karbanátky miluji!

      Vymazat
  2. Právě jsem je dodělala a jsou perfektní! :)

    OdpovědětVymazat

My Instagram