Cizrnový burger alias karbanátek


Dnes mám tady recept na moje úplně první české karbanátky nebo řekněme burgery. Přemýšlela jsem nad tím, co si dát mezi chleba do školy, ve které budu od rána až do večera a nic lepšího mě nenapadlo. A tak jsem kuchtila z toho, co studentský dům dal. :D  
A na to, že jsem se do toho pustila, aniž bych si prostudovala recepty, tak jsem byla s výsledkem nadočekávání spokojená. :) :D (Je třeba se pochválit.) Ale taky abych z nich neměla radost, když jsem se děsila toho nejhoršího...aneb jak říká přítel:"Za stálého míchání vylijeme do hajz.." :D
Je pravdou, že první se mi rozpadl, protože jsem nepřidala žádnou na mouku, druhý byl ten nejlepší a zbytek už byl nadprůměrňákový a z části i přismahnutý, protože jsem se při smažení ládovala prvními kousky, jak mi zachutnaly. :D 



CO BUDETE POTŘEBOVAT: 

Konzervu cizrny (po slití 300g)
100 g žampionů
55 g cibule
12 g česneku
olivový olej
sůl, pepř a kmín 
hladkou mouku

Nejprve si orestujeme žampiony, osolíme je, opepříme a okmínujeme. Vedle na pánvi si lehce zpěníme nahrubo nakrájou cibuli. 
Do velké mísy nasypeme cizrnu a orestované houby a tyčovým mixérem rozmixujeme. Poté k rozmixované směsi přidáme cibuli, česnek a podle chuti ještě dopepříme a dosolíme. Nakonec přidáme od oka hladkou mouku, aby se těstíčko nelepilo. Pokud se Vám první karbanátek na pánvi rozpadne, je třeba ke směsi ještě přidat mouku. :)

Jak se cpu

A co Vy, jaké děláte karbanátky? Budu ráda za vaše nápady, ať mám možnost ochutnat i ty vaše. :)

2 komentářů

  1. a už se to peče :) jen místo cizrny jsem použil čočku a místo žampionů hlívu tak uvidíme jak to dopadne :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak pak dej vědět, jak to dopadlo. ;)

    OdpovědětVymazat

My Instagram