Cuketová směs na topinky


Jako malá jsem jedla maximálně obalené cukety a ani z těch jsem nebyla zrovna nadšená. A tak jsem se až donedávna cuketám v obchodě vyhýbala. Což byla velká chyba. Teď se cpu cuketami stále.
Zvláště tuhle formu cuket jsem si oblíbila. Je to snadné a moc chutné a konečně mám jídlo, které jí s chutí i můj masožravý přítel. :)


Pro dva hladové budete potřebovat:
1 cuketu
3 stroužky českého česneku
sůl, pepř
podle chuti můžete dát kapku sojovky. Já si třeba oblíbila verzi s italským kořením, které obsahuje spoustu chilli. :)

Cuketu si omyjeme, nastrouháme na struhadle, přidáme prolisovaný česnek. Na pánev dáme tak akorát oleje, přidáme cuketu s česnekem a okořeníme dle chuti. 
Mezi tím si dáme chleba do topinkovače. Nemám ráda mastné topinky a jelikož je směs na oleji, tak by jídlo bylo extrémně těžké. Takže topinky jedině nasucho. :)
P.S.: Můj masožravý přítel ujížděl ještě na této směsi s worcesterovou omáčkou. Prý to potom chutná jako maso :D.


A pak už se můžeme nezřízeně cpát. Dobrou chuť! :)

6 komentářů

  1. skvělé! určitě vyzkouším .))

    OdpovědětVymazat
  2. Topinky jsem neměl fakt dlouho, ale teď si je budu dělat často. Díky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si dělám topinky s touto směsí snad každý víkend. :D

      Vymazat
  3. Dnes vyzkoušeno a výborné, všem chutnalo, děkuji za recept :-) Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Jak by řekl TV kuchař Babica, když nemají cuketu kupte lilek. Pro nedostupnost cuketky jsem udělala lilkovou alternativu a chutnalo mi. Lilek sice nešel strouhat, takže jsem ho nadrobno nakrájela a místo sojovky či worcestra jsem přidala malinko sojové houbové omáčky. Díky za inspiraci

    OdpovědětVymazat

My Instagram