Ořechová buchta


Dnes mám tady zase recept na sladké. V těchto vedrech se zrovna sladkostmi neláduji, ale jak už jsem tu psala, kamarádi mají rádi veganské buchty, takže jakmile přijedou na návštěvu, je třeba něco upéct.


CO BUDETE POTŘEBOVAT
1 a 1/2 hrnku celozrnné polohrubé mouky
1/2 hrnku ořechů 
3/4 hrnku třtinového bio cukru
1 a 1/4 hrnku sojového mléka 
1 balení a lžička navrch kypřícího prášku
1 vidličkou rozmačkaný zralejší banán 
3 lžíce mandlového másla (TADY recept)
práškového kakaa


Nejprve si zapneme troubu na 180 stupňů. Smícháme vše dohromady (kromě kakaa). Těsto si pak rozdělíme na dvě části, abychom k jedné přimíchali kakao. Poté už nalijeme do formy a dáme péct. Čas jsem nestopovala, protože jednoduše kontroluji buchtu špejlí, aby mi nelepila. Ale řekněme že těch 30 minut jsem buchtu v troubě nechala. :)

0 komentářů:

Okomentovat

My Instagram