Hříbkový salát



Musím se přiznat, že jakmile jsem slyšela "salát k večeři" naprosto mě to vyděsilo. Dokonce více nežli představa, že bych měla být hladová. Jenže to proto, že se mi vždy vybavil nedochucený salát. Něco ve stylu toho hnusného salátu z McDonaldu, ale je pravdou, že ten domácí by neobsahoval nahnilou zeleninu. :D A nebo salát od maminky. Ta totiž dělala vždy zásadně saláty s octem. Ten salát nechutnal nikdy jinak než jako nastrouhané zelí zalité sklenicí silného octu. :D Takže si dokážete představit můj odpor k salátům. :D
A tak jsem si řekla, že pokud má dojít k nějakému omezování se večer ve formě salátu, tak to musí být zaručeně chutné. Žádný ocet a žádné zelí. A tohle je právě můj nejoblíbenější salátový hlavní chod poslední doby.


CO BUDETE POTŘEBOVAT:
hříbky
rukolu
cherry rajčátka

sůl, pepř, kmín


Rukolu s rajčátky si omyjeme, stejně jako hříbky (které si i nožíkem očistíme).
Cherry rajčátka si nakrájíme napůl, osolíme je a hlavně je opepříme a necháme je "naložené" takových deset minut, ať jsou chutnější.
Hříbky si podusíme s kmínem, dokud nebudou dobré. :)
Poté už jen stačí smíchat rukolu, rajčátka a hříbky... A můžete se pustit do baštění.


1 komentářů

  1. ďakujem za inšpiráciu, dnes ukuchtím :)a veľmi pekný blog, my sme doma takí čerství vegáni, takže tu nachádzam veľmi peknú inšpiráciu :)Pekný deň :)

    OdpovědětVymazat

My Instagram