Bramboračka


Už odmalička jsem milovala hutné polévky. Vždy jsem se jimi přecpala. Což mi zůstalo dodnes. :D
Mou nejoblíbenější polévkou je a snad vždy bude bramboračka s houbami a s kroupami. Ale když dojdou kroupy, nahradím je ovesnými vločkami a nebo je jednoduše vynechám. Přítelova rodina dělá bramboračku často, ale vždy ji zkazí, protože na základ použijí sádlo a anglickou. :( Naštěstí mám maminku, která je zvyklá na tuhle bezmasou vege verzi, takže nemá problém s tím, že jí nutím jíst tuhle polévku každých čtrnáct dní.
Bramboračku mám tak moc ráda, že ji doma pro tři lidi vařím opravdu "po litrech". Jsem totiž nenažranec nenažraná, takže si chodím stále přidávat (stejně tak jako ostatní). :)


CO BUDETE POTŘEBOVAT:
kořenovou zeleninu (mrkev, celer, petržel)
houby (nejlépe vlastnoručně nasbírané, ale zmražené zásoby došly, a tak nezbývalo nic jiného, než si houby koupit v supermarketu)
brambory
cibuli a česnek
majoránku, sůl



1. Osmahnu si cibuli na lžíci oleje. Jakmile začne sklovatět, přidám kořenovou zeleninu. Zeleninu si nasekám vždy v mixéru, ne úplně na drobno, aby z toho nebyla kaše. :)
A ještě k základu přidám nadrobno nakrájený česnek
Chvilku zeleninu restuji na mírném ohni.
Poté je na řadě ona chvíle, kdy přidám vločky (jako v tomto případě) nebo kroupy.
2. Po pár minutách zaliji zeleninu horkou vodou, okořením a osolím.
3. Následně přidám mnoho hub
4. A na závěr přidám brambory, které krájím na menší kousky. Brambory dávám nakonec, aby se nerozvařily na kaši. :)

P.S.: Na množství moc nejsem. Polévku vařím od oka. :)

Přeji Vám dobrou chuť.

1 komentářů

My Instagram