Kapustové závitky



Dnes mám tady pro Vás jednoduchý recept na kapustové závitky s rýží. Tohle jídlo jsem jídávala ještě jako vegetarián, kdy jsem do rýžové směsi přidávala nastrouhaný sýr. Dnes už se obejdu i bez sýru. A jak jsem spokojená. :)

CO BUDETE POTŘEBOVAT:
kapustu
rýži basmati
mraženou zeleninu (mrkev, hrášek)
sojovou omáčku
sůl
cibule
párátka

1) Listy opláchneme, odřízneme tvrdou část tak, aby se nám poté listy dobře balily
2) Listy si jemně spaříme ve vroucí vodě
3) Uvařte si rýži na cibulce s lžičkou olivového oleje. Poté přidejte zmraženou zeleninu a zakápněte sojovkou.
3) Kapustové listy plníme uvařenou směsí. A aby se nám nerozbalily, doporučuji propíchnout si je párátky.
4) Závitky dáme do trouby na 170stupňů a čekáme, dokud závitky nebudou. Nemám odhad jakou dobu jsem je nechala péct, ale řekněme, že to bylo okolo těch 20minut

Přeji Vám dobrou chuť.

0 komentářů:

Okomentovat

My Instagram