Asijské nudle



Asijské nudle jsem vždy milovala. Jen kdysi jsem je ještě jídávala s vajíčkem a s kuřecím masem a sama jsem si je nebyla schopná připravit. (Nechápu proč.) Co se stravuji vegansky, připravuji si je sama. O to více je mám ráda. :) Recept je nesmírně jednoduchý jako všechna jídla, která připravuji.

CO BUDETE POTŘEBOVAT:
červenou papríku
mrkev
jarní cibulku
žampiony
pár listů kapusty
stroužek česneku
sůl a pár kapek sojové omáčky
slunečnicová semínka
bezvaječné nudle

lžička olivového oleje




Nejprve si dáme vařit ve vroucí osolené vodě bezvaječné nudle. Mezi tím si nakrájíme zeleninu ( kapustu, papriku, jarní cibulku, mrkev) a houby podle obrázku níže. Poté je dáme smažit na pánev. Přidáme rozmačkaný stroužek česneku, sůl a zakápneme podle chuti trochou sojové omáčky.
Po patnácti minutách budou nudle měkké a směs hotová. Naservírujeme a posypeme slunečnicovými semínky. :-)




Dobrou chuť!
O týden později bez mrkve a s jádry tykve loupané



2 komentářů

  1. asijské jsem si koupila nedávno takze urcite zkusím:)

    OdpovědětVymazat
  2. Za mě doporučuju sladkou sojovku, ještě si tam dávám zelí (železa není nikdy dost :), a okurku, kterou číňani fakeujou bambus

    OdpovědětVymazat

My Instagram