Pečená řepa


Dnes mám pro Vás neuvěřitelně snadný recept pro milovníky řepy, brokolice a mrkve. Nic víc k tomuto jídlu ani potřebovat nebudete. :) Od školy jsem řepu neochutnala. Ale když jsem objevila u pana Cuketky recept, ve kterém psal, že si ho určitě zamilujeme, řekla jsem si, že už je na čase vzpomínky ze školky zahodit za hlavu. A tak jsem vyzkoušela tento super snadný recept. Od té doby jsem si ji přímo zamilovala. 

CO BUDETE POTŘEBOVAT na porci pro dva:

1 řepa
200g brokolice
2 mrkev
sůl, pepř



Začneme s přípravou řepy dvě hodiny před tím, než se budete chtít najíst. 
Řepu si pečlivě omyjeme a zabalíme ji tak jak je do alobalu a šoupneme ji na 220 stupňů do trouby.

Po hodině a půl budeme pokračovat s přílohou k řepě. A tou je brokolice a mrkev. Brokolici si spařte asi pět minut v osolené vroucí vodě, po třech minutách přihoďte na kolečka nakrájenou mrkev. A poté zeleninu chvilku osmahněte.


Pokud Vám uplynuly dvě hodiny, můžete řepu vytáhnout z trouby. Když bude pořádně propečená nebude vůbec těžké ji oloupat. Poté už jen stačí nakrájet ji na kolečka a osolit, případně zakápnout olivovým olejem.



Dobrou chuť! :)

0 komentářů:

Okomentovat

My Instagram