Květákový mozeček


Květák jsem měla ráda už odmalička. :) A to jsem měla ke všemu zdravému odpor. :) Myslela jsem si, že co je zdravé, musí být bez chuti a bez zápachu. Ale jakmile jsem dostala k obědu květákový mozeček, byl vždy chutný a ještě jsem si vždy přidala. :D A proč je květák zdravý? Více se o něm dočtete TADY.
Dnes mám tady zase snadný recept na výborný oběd. :)

CO BUDETE POTŘEBOVAT:

květák
cibuli
kmín
pepř
sůl
brambory
rajčátka



1) Květák rozřežeme na růžičky, pečlivě ho omyjeme a dáme ho vařit do horké osolené vody...dokud nezměkne

2) Mezi tím si oloupeme a nakrájíme brambory...a klasicky je uvaříme se solí a kmínem

3) Zpěníme si cibulku a přidáme změklé květákové růžičky

4) Květák rozmačkáme, opepříme a okmínujeme dle huti

5) Podáváme hned ...a s cherry rajčátky :)


Přeji Vám dobrou chuť

2 komentářů

  1. Ten bych si hnedka dala. Vypadá úžasně.
    Ve školní jídelně to byla vždycky děsivá kaše. :D

    OdpovědětVymazat

My Instagram