Lečo s kvasnicemi


Vždy jsem zbožňovala lečo. Jenže když jsem přemýšlela nad tím, že by bylo bez vejce, uvědomila jsem si, že by se jednalo jen o dušenou zeleninu. A tak jsem namísto vajec přidala kvasnice...A musím říct, že výsledek byl 100% lepší než s vajíčky. :) Tuhle verzi leča naprosto miluji a mohla bych se s ní "ládovat" od rána do večera. Je to hrozná mňamka! :D Ale dost už s mým rozplýváním se nad jídlem... :)

CO BUDETE POTŘEBOVAT: 
 cibuli
červenou papriku 
1 žlutou papriku
rajčata (tentokrát jsem použila cherry rajčátka, asi dvě větvičky)
kvasnice


1) Nejprve si osmahneme cibulku

2) Přidáme nadrobno pokrájenou papriku.

3) Jakmile začne paprika vadnout, ke směsi dáme nadrobno nakrájená rajčata

4) A jakmile už bude celá směs dostatečně podušená, osolená a opepřená dle chuti, nadrobím do ní polovinu droždí, které se ihned rozpustí... (stále mám zapnutou plotýnku :) a do minuty ji vypínám)



Je to jednoduché a moooc dobré!
Přeji Vám dobrou chuť. :)

4 komentářů

  1. Tak to je dost zajímavý. Nikdy jsem takhle nic s droždím neměla.. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já dělám lečo bez kvasnic a ke konci vaření zeleninu jen pomixuji a je to taky moc mňamka. :) Mnohem lepší než s vejci.

    OdpovědětVymazat

My Instagram