Hummus s arašídy

Dnes mám tady pro Vás recept na hummus, který jsem objevila před rokem na jednom americkém webu. Právě tohle byl můj první recept, který jsem k výrobě hummusu vyzkoušela. A dokonce tu mám i zpětně fotografie jak to dopadlo. Sice to nebylo tak řídké, jak bych si dnes hummus vytvořila, ale už tehdy mi tento pokrm zachutnal. Dnes už ho dělám jemnější a bez arašídového másla, ale i tak se k tomuto receptu čas od času vrátím, protože takto chutná zejména příteli. 
 

Co budete potřebovat:
balení cizrny
3 lžíce arašídového máslo
stroužek česneku, 1-2 lžíce vymačkané šťávy z citrónu
sůl, římský kmín
2 lžíce olivového olej
2 lžíce vody

Cizrnu si necháme namočenou minimálně přes noc. Počítejte s tím, že cizrna zdvojnásobí svou velikost, takže ji dejte nejlépe do hrnce plného vody. Další den nechce cizrnu hodinu vařit, dokud nezměkne. Poté ji umixujte se studenou vodou, olejem, česnekem a se šťávou z citronu. (Poprvé jsem ji udělala hodně hustou, viz. foto.). Poté přidáme arašídové máslo a okořeníme. A můžeme podávat.  Buď s opečeným měkkým chlebem nebo samotné, zakápnuté olivovým olejem a se zbytkem nerozmixované cizrny.



Přeji Vám dobrou chuť

1 komentářů

  1. Hummus milujeeeeeeeeeem, robím si ho pravidelne každý týždeň, proste sa ho neviem dojesť. A ako inak chutí s arašídovým maslom oproti s tahini? Je to nejako výraznejšie cítiť? Ja si ho na tanieri zvyknem trocha pokvapkať olivovým olejom a husto posypať čerstvou petržlenovou vňaťou :-)

    OdpovědětVymazat

My Instagram